اولتیماتوم به بانک های بوشهر برای پرداخت وام

اولتیماتوم به بانک های بوشهر برای پرداخت وام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: بانک‌های استان بوشهر تا پایان تیر فرصت دارند تا تسهیلات مصوب شده را پرداخت کنند و در صورت جذب این اعتبارات، می‌توانیم از اعتبار سایر استان‌ها نیز استفاده کنیم.

علی باستین امروز صبح در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه استانی مقرر شد که بانک‌های عامل باید تا ۲۰ تیر تمام پرونده‌های تصویب شده را پرداخت کنند، افزود: به تازگی ۹۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نفت برای ۴ طرح تصویب شده است که ۹۰۰ میلیارد ریال آن برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی در اختیار شرکت توزیع نیروی برق قرار خواهد گرفت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: در راستای تکلیف بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و نظارت بر پرداخت و هزینه‌کرد تسهیلات تکلیفی، کارگروهی در همه استان‌ها به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ طرح مهم سرمایه‌گذاری صنعت نفت نیز مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ شده‌اند گفت: طرح توسعه پالایشگاه پیشگامان سیراف، استحصال و تصفیه آلاینده‌های حاوی گوگرد و احداث یک مینی پالایشگاه در شهرستان تنگستان، سایر طرح‌های مصوب بخش نفت استان بوشهر هستند. 

باستین افزود: سهمیه اعتبار استانی به دو بخش بدون نفت و با نفت تفکیک می شود که در سال ۱۴۰۰ استان بوشهر حدود ۶۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات بدون نفت داشته که تاکنون در قالب ۱۸۸ طرح بزرگ و کوچک در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و خدمات جذب شده و ار سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بیان کرد: در جلسه روز گذشته، علاوه بر طرح‌های بخش نفت، با توجه به شعار سال و اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان ۴ طرح فناورانه نیز به مبلغ ۲۱۳ میلیارد ریال به تصویب رسید.

وی گفت: پیش از این، ۲۱ طرح دیگر به مبلغ تسهیلات حدود ۱۳۳ میلیارد ریال به تصویب رسیده و پرداخت شده است.

باستین خاطر نشان کرد: متقاضیانی که طرح‌های آن‌ها در کارگروه به تصویب رسیده و به بانک‌ها ارسال شده هر چه سریعتر به بانک‌ها مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

انتهای پیام/


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی