برگزاری کلاس آموزشی  پیشگیری از آسیب های اجتماعی ومبارزه با مواد مخدر در بندر صیادی پرک

برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ومبارزه با مواد مخدر در بندر صیادی پرک

کلاس شناسایی، آگاهی بخشی و مشکلات ناشی از رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین بندر صیادی پرک برگزار شد.

کلاس شناسایی، آگاهی بخشی و مشکلات ناشی از انحرافات اجتماعی با محوریت توانمندسازی دانش آموزان در بندر صیادی پرک برگزار شد. این کارگاه های آموزشی مختص دانش آموزان بوده و توسط حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان در قالب طرح یاریگران زندگی  برگزار گردید. مدرس کلاس، جناب آقای عبدالحسین شبانی نژاد بود و در خصوص تاثیرات مخرب مواد مخدر و سیگار بر زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و نحوه برخورد با آن مطالب حائز اهمیتی را ارائه نمود.

کارگاهای آموزشی با موضوع توانمندسازی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین از سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان کنگان آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

گفتنی است این دوره از کارگاههای آموزشی توانمندسازی در دبیرستان های شهید ایزد پناه و  هنرستان فنی شهید آزاد و والدین دانش آموزان با مشارکت و همیاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان و شورای اسلامی و دهیاری بندر صیادی پرک برگزار گردید.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی