لزوم حمایت از ساحل نشینان | شرایط سخت قشر ملوان

لزوم حمایت از ساحل نشینان | شرایط سخت قشر ملوان

محمودی، امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم حمایت از ساحل‌نشینان گفت: انتظار می‌رود که مسئولان امر با قشر زحمت‌کش و پرتلاش ملوان مدارا کنند.

حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی گمرک و تشکر از تلاشگران این عرصه اظهار داشت: قشر ملوان در استان بوشهر با شرایط سختی گذران زندگی می کنند و توصیه مجدد اینجانب مدارا و آسان گرفتن با آنها از سوی متولیان امر است.

وی بیان داشت: البته حساب افرادی که دنبال زیاده خواهی و یا تخلف و قاچاق اند از این گروه خدوم جداست و باید با افراد سودجو و منفعت طلب در چارچوب قوانین برخورد شود.

خطیب جمعه با تبریک حلول ماه رجب المرجب و برکات و فضایل آن در آیینه روایات گفت: ماه رجب از ماه‌های برگزیده خدا، موسم امان از عذاب الهی، فرصتی برای روزه داری و بندگی و خودسازی است.

محمودی با تبریک میلاد امام باقر (ع) و بیان سیره، مناقب و فضایل آن حضرت گفت: امام باقر (ع) پایه گذار انقلاب فرهنگی و نهضت علمی است.

وی با تسلیت شهادت آقا امام هادی (ع) عنوان کرد: فراهم کردن زمینه ورود شیعه به عصر غیبت، از اقدامات اساسی امامان شیعه علیه السلام بود، که همواره شیعیان را متوجه این امر می کردند.

امام جمعه کنگان با بازخوانی فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با رییس و جمعی از مدیران تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خشیت کامل از خدا و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ دو وظیفه مهم و اساسی دستگاههای فرهنگی و تبلیغی در کلام معظم له و پرهیز از جناح گرایی، تلاش برای وحدت و اتحاد و همدلی و خودداری از کارهای صرفاً ویترینی و شکلی از مهمترین توصیه های رهبری در این دیدار بود.

محمودی در ادامه به رمز و راز دشمنی ها با رهبری معظم و فرزانه انقلاب اشاره و گفت: قدرت بالای مرجعیت دینی و سیاسی رهبری در کشور و در دنیا دشمن را عصبانی کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب میراث دار انسان ۷ هزار ساله انبیاء و ۲۵۰ ساله ائمه علیهم السلام و مصداق بارز علما وارث پیامبران هستند.

سپاه مولود بزرگ انقلاب است

خطیب جمعه به شکست دشمنان در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکست راهبردی اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران انقلابی اشاره و خاطر نشان ساخت: حذف کانال های دیپلماتیک و تلاس برای اخراج سفرای جمهوری اسلامی ایران، حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران، حذف ایران از نهادهای بین المللی، حذف برجام و مدیریت سلبیتی ها از مهمترین راهبردهای پسا آشوب دشمن است اما همه می دانند نتیجه این راهبردها استیصال و درماندگی آمریکا و اروپا خواهد بود.

محمودی به ماجراجویی تل آویو و تهدید ایران به حمله به تاسیسات هسته ای اشاره و تاکید کرد: هرگونه اقدام حماقت آمیز رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست زوالاو از روی نقشه جغرافیای جهان و جهان بدون رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با محکوم کردن اقدام زشت پارلمان اروپای و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و با تاکید بر اینکه این اقدام نشان استیصال و درماندگی آنهاست افزود: ما بوی سلیمانی‌ها، باکری‌ها، زین الدین‌ها و خرازی‌ها را از سپاه استشمام می کنیم و اروپا بداند توهین به سپاه توهین به همه مردم، انقلاب و نظام ماست زیرا سپاه مولود بزرگ انقلاب و نیروی رسمی و سازمان نظامی کشور است.

تقدیر از رییس و کارکنان محیط زیست شهرستان کنگان و لزوم عزمی ملی برای هوای پاک در منطقه و نیز تحلیلی بر عبرتها و درس های اعدام یک ابرجاسوس در ایران اسلامی از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی