پیام مشترک بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش سیراف به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام مشترک بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش سیراف به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک و تهنیت گفتند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی بخش سیراف و بخشداری سیراف ، محمد روشن و ابراهیم بهمنی در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا… دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر است، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگ زرینی را در بیداری همه انسان‌های آزاده عالم گشودند و راه بیداری، استبداد و استکبار ستیزی را به گوش جهانیان رساندند.

ایران در طول ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی و مبارکش می گذرد همیشه مقاوم و قدرتمند بوده است.

نهال این انقلاب انسان‌ساز، از آغاز تا به اکنون به برکت خون میلیون‌ها مردان و زنان جان بر کف به درختی تناور و ریشه‌دار مبدل شد که ثمره‌ی مقدسش مجاهدت و پایمردی انسان‌های غیوری است که در طوفان حوادث در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

امید است که مردم بخش سیراف ، شهرستان کنگان ، استان بوشهر و مردم سرزمین ایران به خصوص مسئولان استان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آنها در جامعه بکوشند.

اینجانبان ضمن ‌پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم، آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه بخش سیراف، شهرستان کنگان و استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

به امـید تعجیل در ظهور منتقم
والعاقبه للمتقین

محمد روشن
بخشدار سیراف

ابراهیم بهمنی
رئیس شورای اسلامی بخش سیراف


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی