مسئولان برای مشکلات مردم تدبیری بیندیشید، به مشکلات مردم اضافه نکنید

مسئولان برای مشکلات مردم تدبیری بیندیشید، به مشکلات مردم اضافه نکنید

در بزرگ‌ترین میدان گازی جهان (عسلویه و کنگان) ،کپسول گاز مایع به دُری گرانبها و نایاب تبدیل شده، مردم سردرگم و سرگردانند.


به گزارش جنوب استان، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به افزایش سرسام آور تعرفه بیمه کارگران ساختمانی توسط تامین اجتماعی افزود: این اقدام باعث شده تا کار تولید ساختمان و ساخت و سازهای افراد و انبوه سازان متوقف و یا با مشکلات جدی مواجه شود.


وی بیان کرد: انتظار می رود دستگاههای مسئول بویژه نمایندگان مجلس با طرح دوفوریتی و اصلاح قوانین مشکل مردم را حل کنند.


خطیب جمعه به گلایه مندی برخی شهروندان کنگانی در خصوص توزیع کپسول گاز در این شهر ، عنوان کرد: مسئولان تدبیری بیندیشند در شرایطی که بایستی مشکلات کمتر شود ، مشکلی بر مشکلات نیفزایند.


امام جمعه کنگان گفت: امروز زنان ما مریم وار و مردان ما یوسف وار در برابر تهاجم فرهنگی بایستند و همگان از هرگونه انفعال و وادادگی که بسیار خطرناک است اجتناب نمایند.


محمودی به سالروز خروج آمریکا از برجام اشاره و با بیان اینکه آمریکا فشار و تحریم شدید اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کرد گفت: مقاومت حداکثری ملت بزرگ ایران توانست زمینه ساز شکست آمریکا باشد.


وی به بازگشت سوریه به دیپلماسی منطقه ای و تلاش های دولت سیزدهم در این زمینه برای افزایش همگرایی دولتهای منطقه اشاره و اظهار نمود: آمریکا از بازگشت سوریه به منطقه و نیز صلح و سازش کشورهای منطقه از جمله عربستان و یمن عصبانی است و تلاش می کند با کارشکنی مانع شکل گیری وحدت دولتها و ملتها شود که امت اسلامی بایستی مراقب این توطئه دشمن باشند.


خطیب جمعه با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: جوانان و نوجوانان با استقبال از برنامه های هلال احمر بویژه آموزش های امداد و نجات در کمک رسانی به هموطنان مشارکت جدی داشته باشند.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی