مجتمع گاز پارس جنوبی ۲۰ دستگاه کولر گازی به نیازمندان اهدا کرد

مجتمع گاز پارس جنوبی ۲۰ دستگاه کولر گازی به نیازمندان اهدا کرد

باهوش،مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه حوزه رزمایش کمک‌های مومنانه را با تهیه و اهدای ۲۰ دستگاه کولر گازی به خانواده‌های نیازمند برگزار کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی حوزه امیرالمؤمنین علی علیه السلام در شهرستان عسلویه برگزار شد.

احمد باهوش بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت برگزار شد، تعداد ۲۰ دستگاه کولر گازی، با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه و سرهنگ تاجیک به عنوان فرمانده ى پرتلاش سپاه این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

وی اکرام خانواده‌های کم‌برخوردار را بسیار با فضیلت دانست و اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این سنت نیکو را در کنار دیگر خدمات عام‌المنفعه همواره مد نظر قرار داده و امید داریم با همکاری گروه‌های جهادی اقدامات خوبی را در مسیر به ثبت برسانیم.

باهوش افزود: امیدواریم انی حرکت همدلانه و مومنانه آغاز راهی باشد برای کمک‌های آینده و ما شاهد باشیم که یک جنبش و یک گفتمانی نسبت به توجه به نیازمندان در منطقه شکل بگیرد و کمک‌های مومنانه هم تبدیل به یک حرکت عمومی بین آحاد مردم جامعه شود.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی