دعوت امامان جمعه استان بوشهر برای حماسه آفرینی مردم در انتخابات اسفندماه

دعوت امامان جمعه استان بوشهر برای حماسه آفرینی مردم در انتخابات اسفندماه

بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، سالروز حماسه ۹ دی، تاکید به حضور پرشور در انتخابات، پاسداشت یاد و خاطره شهید سید رضی موسوی جبهه مقاومت ضرورت تولید کار فاخر برای شهدای خلیج فارس بخشی از محورهای خطبه نماز جمعه در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر است.


فتنه ۸۸ با هدایت رهبری و حضور حماسی مردم شکست خورد

امام جمعه بوشهر گفت: فتنه سال ۸۸ فوق العاده پیچیده بود که با هدایت رهبری و حضور باشکوه و حماسی مردم ایران و بویژه استان بوشهر این فتنه شکست خورد.

“آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت ۹ دی روز میثاق امت با امامت اظهار کرد: در منظومه ولایت هر گاه شکستی عارض شده زمانی بوده که جامعه از ولایت فاصله گرفته و طعمه شده است.

وی بیان کرد: در جریان انقلاب اسلامی نیز دشمنان با شکل‌های مختلف علیه انقلاب فعال شدند ولی با این وجود در تهاجم سخت مانند جنگ تحمیلی و در تهاجم نرم مانند فتنه ۸۸ مردم با ولایت مداری خود تمامی این تهاجم‌ها را ناکام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ۹ دی نماد ولایت مداری و پیوند جدی مردم با مقام معظم رهبری است که امسال نیز باید شاهد حضوری گسترده در بزرگداشت این روز تاریخی باشیم.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و محکوم کردن ترور سید رضی موسوی یار دیرین وی عنوان کرد: چنین ترورهای بزدلانه‌ای موجب اسحکام محور مقاومت و خط اسلام و انقلاب خواهد شد.

وی افزود: دشمن به قول خود سردار سلیمانی را از معادلات حذف کرده ولی اکنون می بینیم محور مقاومت بر اساس آموزه‌های انقلابی و اسلامی تقویت شده است.

صفایی بوشهری بیان کرد: شهید سلیمانی خود را وقف جبهه اسلام و اکنون الگویی برای تمام مسئولان و مردم است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی نام و راهش جاودانه شده چراکه خود را هزینه و فدای اسلام، انقلاب و نظام کرده و همچنین نماد و الگوی اخلاص، مجاهدت، پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و عبور از دنیا بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با قدردانی از ستاد برگزاری یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر عنوان کرد: در این یادواره یک حضور پرشور و سراسر شعور رقم خورد و مردم نشان دادند راه شهدا را فراموش نکرده و با تمام توان در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از بسیج سازندگی کشور و استان بوشهر که همانند یک ستاره در آسمان محرومیت یک جغرافیا نقش دارند قدردانی می‌شود.

صفایی بوشهری گفت: فعالان عرصه بسیج سازندگی مایه عزت و افتخار نظام و سربازان واقعی مهدی ال محمد و پاسداران نظام ولایی و خدمات مردمی از ناحیه رهبر معظم انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: این مجموعه صادقانه در خدمت مردم هستند و با روحیه خود مردم را تکریم کرده و برای ریشه کن شدن فقر تلاش مجدانه دارند. صفایی بوشهری همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: این حضرت با ویژگی‌های بارز الگویی شایسته برای زنان مسلمان بوده و نخستین کسی است که وارد بهشت می‌شود.


۹ دی از روزهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه سیراف انتخابات پرشور و رقابتی را زمینه ساز تحول بزرگ خواند و افزود: کارکرد چشم گیر انتخابات، در مهار مثلث (دیکتاتوری)،(هرج ومرج) و(ناامنی) نمود پیدا می کند.

ایشان به کلام مقام معظم رهبری اشاره داشت که فرمودند: حل مشکلات کشور به قانون گذاری مناسب وحضور مدبرانه مجلس نیاز دارد.

حجت‌الاسلام عاشوری برخی ترفند های دشمن برای مشارکت های حداقلی انتخابات را اینگونه برشمرد: برجسته‌سازى کلیدواژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌هاى غربى و عبرى و عربى و بازنشر آن توسط برخى عناصر تجدیدنظرطلب در داخل؛ القاء دروغین مهندسى انتخابات و مشخص‌بودن منتخب حاکمیت و بى‌اثر برشمردن راى مردم، تحریف «دلخورى مردم از عملکرد بد مدیران» به «قهر مردم از نظام»، تسرّى ناکارآمدى و ضعف مسؤولان مختلف به ضعف و ناکارآمدى نظام اسلامى؛ تلاش براى هراس‌افکنى از به قدرت رسیدن نیروهاى انقلابى و القاى تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهاى انقلابی.

عاشوری ضمن دعوت مردم به حضور پرشور و حداکثری گفت: تجربه انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، نشان می‌دهد که امید به تحول، عامل اصلی حضور پرشور مردم در انتخابات است و اینجناب از هیچ احدی و جناحی حمایت نخواهم کرد.


مردم آمده خلق حماسه‌ در انتخابات ۱۱ اسفند شوند

امام جمعه عسلویه گفت: همه مردم باید از هم اکنون برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه آماده شوند.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: این انتخابات از حساس‌ترین انتخابات‌ها است؛ اینکه خودمان در انتخابات شرکت کنیم کافی نیست و باید دیگران را هم به صحنه بیاوریم چراکه دشمن دارد برای انتخابات ما کار می‌کند و ما هم وظیفه داریم کار کنیم.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی روز حماسه تاریخی مردم ولایتمدار ایران است، روز تجدید عهد و میثاق با شهدا است، روز اعلام وفاداری به نظام و حاکمیت، روز جانفشانی در مسیر نورانی ولایت است.

امام جمعه عسلویه با بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب، الگوی زنان مسلمان حضرت زهرا (س) است و عظمت حضرت فاطمه با هیچ انسانی جز اهل بیت و شخص رسول الله (ص) قابل مقایسه کرد

وی ادامه داد: زنان مسلمان نمی‌توانند الگویی بهتر حضرت فاطمه(س) پیدا کنند و بانوان جامعه ما باید به دنبال آن حضرت حرکت کنند هم در امر خانه داری هم در امر سیاسی و اجتماعی و هم در حکمت و دانش.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: حضور زنان در مشاغل مدیریتی سیاسی اجتماعی و فرهنگی هیچ محدودیتی ندارد بلکه ملاک شایسته سالاری است.

هاشمی نژاد اظهار کرد: تفاوتی بین زن و مرد نیست و زنان اگر شایستگی داشته باشند می‌توانند در تمام صحنه‌ها نقش آفرین باشند.

وی افزود: در انتخابات بانوان می‌توانند نقش ایفا و فرزندان و همسر را وادار فعال بودن در عرصه انتخابات کنند.


دو قطبی سازی کاذب باعث تخریب راهبردهای اصلی انتخابات می‌شود

امام جمعه کنگان گفت: دو قطبی‌های کاذب می‌تواند باعث آسیب رساندن به وحدت عمومی شود و انتخابات را به چالش و تهدیدی برای نظام تبدیل کند.

حجت الاسلام محمودی ابراز کرد: در طول تاریخ بازیگران میدان دو قطبی سازی کاذب، همواره دنبال سوق دادن مردم به‌سمت منافع حزبی و استکبار از جمله آمریکا بوده‌اند و هدفشان قداست زدایی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: پدیده دو قطبی سازی کاذب باعث تخریب چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم می‌شود.

امام جمعه کنگان، با عنوان اینکه یکی از برکات شهدا برای مردم ایجاد پیوند بین نوجوانان و جوانانی است که جنگ را ندیدند، اظهار کرد: شهدا به مردم ما درس مردم دوستی و به مسئولین درس خدمت بی‌منت و صادقانه را آموختند.


انتخابات پرشور نقش مهمی در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام دارد

امام جمعه جم گفت: انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور نقش مهم و بی بدیلی دارد.

امام جمعه جم با اشاره به انتخابات و چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت ادامه داد: مشارکت بالا و رقابتی‌بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است.

وی با بیان اینکه سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست تصریح کرد: دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است.

محمدی با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: راز بزرگی مادران شهدا و همسران شهدا تربیت و همراهی با فرزندان و همسران شهیدشان است و با صبر و بصیرت علم هدایتگری بعد از آن ستارگان در جامعه برداشتند.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی