مسئولان قضایی استان بوشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی و مطالبات مردم شهرستان عسلویه رسیدگی کردند

مسئولان قضایی استان بوشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی و مطالبات مردم شهرستان عسلویه رسیدگی کردند

با احترام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و آرزوی رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر با حضور در شهرستان عسلویه با مردم دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 مهرانگیز در دیدار مردمی که مسئولان قضایی شهرستان عسلویه نیز حضور داشتند، مسائل و خواسته‌های مختلف مطرح شده مردم را مورد استماع قرارداد گفت: حضور در بین مردم سبب می‌شود آن‌ها مشکلات و خواسته‌های خود را بدون واسطه بیان کنند و این از وظایف مسئولان است که در کنار مردم باشند و در صدد رفع مشکلات آن‌ها گام بردارند.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این دیدار بی واسطه با مردم علاوه بر اینکه به درخواست‌های قضایی و حقوقی آن‌ها رسیدگی شد، مطالبات مردم این شهر نیز مورد توجه قرار گرفت که دستورات لازم نیز صادر شد و در مواردی که مربوط به دادستان این شهر بود تاکیدات لازم صورت گرفت.


وی در این سفر به اقدامات صورت گرفته در شهرستان عسلویه اشاره داشت و گفت: از جمله مواردی که با ورود دستگاه قضایی در حال پیگیری آن هستیم خارج کردن ۱۳ روستای این شهرستان از موات است که امیدواریم به زودی این امر محقق خواهد شد.


وی احیای حقوق عامه را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست و افزود: به دادستان شهرستان تاکید شده است که کلیه مواردی که در راستای حقوق عامه می‌باشد ورود جدی داشته باشد که در این شهرستان با توجه به وجود شرکت‌های عظیم نفت و گاز می‌بایست موضوعاتی، چون وضعیت آلایندگی‌های این شرکت‌ها و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها و موضوع رفع راه‌های مواصلاتی که حادثه خیز هستند و اجرای روشنایی معابر در سطح این شهر و موضوع جذب و استخدام ۵۰ درصدی جوانان بومی و پیگیری مطالبات کارگری و رعایت قوانین کار و کارگری و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی که نیاز به حمایت قضایی دارند را به طور جد دنبال کند.


مهر انگیز در پایان گفت: مردم این شهرستان مطالباتی دارند که می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد که از جمله آن‌ها ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون بهداشت، درمان، آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی است که می‌توان با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها اجرا شوند.


گفتنی است در پایان رییس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه ساخت ساختمان دادگستری شهرستان عسلویه نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی