رفع مشکلات شهر «شیرینو» با جدیت دنبال شود

رفع مشکلات شهر «شیرینو» با جدیت دنبال شود

حجت‌الاسلام صادق عاشوری در نماز جمعه سیراف اظهار کرد: ماه رجب، فرصتی مهم برای عبادت بهتر و بیشتر و بندگی خدای متعال است.


وی افزود: رجب ماهی است بسیار پر فضیلت که هر کسی می‌تواند از فرصت‌های کم نظیر آن، برای رشد معنوی و تقرب به خدای متعال استفاده بنماید. اعتکاف در این ماه به‌دلیل دو رکن روزه و وقوف شبانه‌روزی در مسجد و شب‌زنده‌داری، بهترین فرصت‌ها برای سبک‌بالی است.


امام جمعه سیراف با اشاره به دیدار اخیرشان به محضر مقام معظم رهبری و ابلاغ سلام آن بزرگوار به مردم منطقه افزود: رهبر عزیزمان فرمودند: جایگاه مردم در حکومت اسلامی تا به حال در دو محور حق و تکلیف بررسی شده است.


وی اظهار داشت: به نظر رهبر انقلاب، علاوه بر این‌که وجود این چهار شاخص برای مردم لازم و ضروری است؛ سه شاخص نظارت، مشارکت و همگامی، به صورت تکلیف و وظیفه شرعی بر مردم واجب است.


خطیب جمعه سیراف سپردن کارها به مردم در همه مراحل، حضور فعال مردم در همه میدان‌ها وصحنه‌ها، خدمتگزاری به مردم در همه زمان‌ها و شرایط، واگذاری کارها با زمینه‌سازی مناسب به مردم از اهم نکات فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست.


وی با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به عاملان حادثه تروریستی اخیر و آتش زدن به خرمن دشمنان با دوربرد ترین موشک‌ها بیان کرد: این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی، در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.


عاشوری با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن اضافه کرد: از زمان شروع حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه بازوهای محور مقاومت علیه منافع اسرائیل و آمریکا فعال شده‌اند.


وی افزود: حزب‌الله لبنان جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات خود قرار می‌دهد و حشد الشعبی عراق نیز پایگاه‌های آمریکا را مورد حمله قرار می‌دهد.


امام جمعه سیراف بیان کرد: انصارالله یمن اقدام بسیار موثرتری انجام داده و در حمایت از فلسطین به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب حمله می‌کند. تاکنون بیش از ۳۵ حمله صورت گرفته و بندر ایلات اسرائیل خالی از کشتی شده و تعطیل است.


عاشوری با انتقاد از توقف روند ساخت و ساز مدرسه محله سهیل شیرینو و آب شرب این محله افزود: مردم شیرینو به ویژه محله سهیل در این خصوص بارها در رسانه‌ها و مکاتبات اعلام کردند ولی متأسفانه مردم در میدان عمل می‌بینند که هیچ عزمی برای حل مشکل مردم وجود ندارد.


وی ادامه داد: مسؤولان صدای مردم را بشنوند و پاسخگو باشند. انتظار می‌رود مسؤولان ذی ربط به طور جدی این دو موضوع پیگیری کنند و به اطلاع مردم عزیز برسانند.



دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پایگاه خبری صدای پرک

بندر قرآنی، گردشگری، صیادی و تجاری پرک

عنوان آگهی عنوان آگهی عنوان آگهی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی